• Suomen suurin treeniasiantuntija
  • Turvalliset ostot ja laaja valikoima
  • Nopeat toimitukset

FITNESS DEALS | Klikkaa tästä

FAQ

Toimituskysymykset

Kuinka otan yhteyttä asiakaspalveluunne?

Asiakaspalveluumme saat yhteyden soittamalla numeroon 0331 192 926 tai lähettämällä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Kuinka voin seurata tilaustani?

Kun tuotteet on lähetetty varastostamme, saat automaattisen ilmoituksen kuljetusyritykseltä. Jos sinun täytyy ottaa yhteyttä kuljetusyritykseen, löydät ajantasaiset yhteystiedot täältä >>

Milloin pakettini saapuu?

Tavoitteenamme on tarjota mahdollisimman nopeita toimituksia. Ellei tuotteen sivulla toisin mainita, toimitusaika on yleensä 2-10 arkipäivää siitä, kun olet tehnyt tilauksen. Jos kaikki tilauksesi tuotteet on merkitty "Nopein toimitusaika" -merkinnällä, tuotteet lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Sinulla on mahdollisuus muokata tilaustasi siihen asti, kunnes pakkausprosessi alkaa. Kun tilaus on pakattu, muutosten tekeminen ei enää ole mahdollista.

Mitä teen, jos tuote on vaurioitunut toimituksen aikana?

Merkitse vauriot rahtikirjaan kuljettajan läsnä ollessa, kun otat toimituksen vastaan. Tuotteen ja pakkauksen vauriot tulisi dokumentoida valokuvalla selkeyden vuoksi. Tarkista aina tuotteet ennen asentajan tai käsityöläisen varaamista.

Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme vastaamalla tilausvahvistukseen ja kuvaile, mitä on tapahtunut. Me avustamme sinua sitten asian hoidossa.

Toimitatteko sisäänkannolla ja asennuksella?

Tarjoamme ainoastaan toimituksen portille tai tontin rajalle, emmekä tällä hetkellä tarjoa tuotteiden asennusta.

Miten palautan tuotteen?

Sinulla on täysi palautusoikeus tai peruutusoikeus 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jos haluat peruuttaa ostoksesi, ota meihin yhteyttä vastaamalla tilausvahvistukseen tai kirjoittamalla meille osoitteeseen [email protected].

Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa, jotta täysi hyvitys voidaan suorittaa. Mahdolliset palautuskulut maksat sinä asiakkaana. Jos tuote on koottu tai käytetty, palautus hyvitetään 20 % alennuksella.

Älykelloja saa vain tarkastella - niitä ei saa käynnistää tai käyttää.

Huomaa, että avoin kauppa ei koske varaosia ja erikoistilattuja tuotteita.

Tilaus- ja ostoskysymykset

Minkälaisia maksuvaihtoehtoja tarjotaan?

Asiakkaana voit valita seuraavien maksutapojen välillä:

Kortti
Maksu varataan kortiltasi siihen asti, kunnes tuotteet on lähetetty varastoltamme.

Lasku Svea
(14 päivää)
Lasku aktivoidaan, kun tuotteet lähtevät varastoltamme. Sinulla on tämän jälkeen 14 päivää aikaa maksaa lasku, jos tilaus on tehty yksityishenkilönä. Yritystilauksissa maksuaika on 30 päivää.

Ennakkomaksu
Maksuohjeet löytyvät tilausvahvistuksestasi, ja tilauksesi käsitellään maksun vastaanoton jälkeen.

Lasku yhdistykselle
Yhdistyslaskutusmenetelmä käytetään, kun teet tilauksen yhdistykselle. On tärkeää antaa oikeat tiedot yhdistyksestä laskutustiedoksi. Manuaalinen luottotarkistus suoritetaan, ja lasku lähetetään PDF-muodossa sähköpostiosoitteeseen, joka on annettu tilauksen yhteydessä. Laskun maksuaika on 10 päivää tilauksen lähettämisestä.

Hur tehdä tilaus?

Tilataksesi meiltä, valitse ensin haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Kassalla valitse toimitustapa (kotiinkuljetus tai nouto lähikaupasta). Sen jälkeen valitse haluamasi maksutapa. Kun tilaus on tehty, saat automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkista myös roskapostikansio, jos viesti ei saavu pääsähköpostiisi.

Kuinka tilata laskulla yritykseltä?

Jos haluat tehdä tilauksen yritykseltä, muuta tilaustasi yksityishenkilöstä yritysasiakkaaksi kassalla. Valitse sitten Svea Checkout ja haluamasi maksutapa. Tilauksen aikana sinun tulee todentaa itsesi pankkitunnistautumisella (BankID), joka tehdään ainoastaan tilauksen tekijän tunnistamiseksi.

Onko käytettävissä alennuskoodia?

Yleensä emme käytä alennuskoodeja ja olemme valinneet keskittyä tarjoamaan mahdollisimman alhaisia hintoja. Saatamme kuitenkin tarjota alennuskoodeja esimerkiksi uutiskirjeiden kautta. Jos sinulla on alennuskoodi, voit syöttää sen kassalla ennen tilauksen viimeistelyä.

Tarjoatteko ilmaista toimitusta tai ilmaista palautusta?

Toimitus
Tällä hetkellä emme tarjoa ilmaista toimitusta vaan pyrimme pitämään hintamme mahdollisimman alhaisina.

Palautus
Palautuskustannus veloitetaan aina. Ajankohtaiset palautuskustannukset ja -ehdot löytyvät täältä >>

Muut

Mitä etuja on tilin luomisesta?

Rekisteröimällä tilin kaikki ostoksesi tallentuvat samaan paikkaan, ja voit aina käyttää kuittiasi digitaalisesti. Kun lähetys on matkalla sinulle, voit helposti tarkistaa ajantasaisen seurantanumeron kirjautumalla tilillesi.

Joskus meillä voi olla kohdennettuja kampanjoita jäsenillemme, ja näiden tarjousten hyödyntämiseksi sinun tulee olla kirjautuneena tilillesi.

Kiitos loistavasta palvelusta! Olen erittäin tyytyväinen juoksumattooni.Tilaus ja toimitus sujuivat todella hyvin. / John W

Master T765

Koko perhe rakastaa uutta crosstraineria. Sivustonne on selkeä ja kattava. Toimitus ja kokoaminen sujui hyvin. / Kim B

Abilica FC X

Ketterä nettisivu. Annatte erittäin ammattimaisen vaikutuksen! Nopea toimitus ja suhteellisen helppo kokoaminen. / Jenny G

Weider Pro 5500

Tilaa uutiskirjeemme

Saat ainutlaatuisia alennuksia, tarjouksia, viimeisimmät uutuudet, inspiraatiota ja paljon muuta!

Syöttämällä sähköpostiosoitteeni hyväksyn, että Training365 käsittelee henkilötietojani voidakseen lähettää minulle mukautettua markkinointimateriaalia Training365:n tietosuojakäytännön mukaisesti.

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle